środa, 30 listopada 2016

Identyfikacja wizualna firmy

W dobie komputeryzacji i marketingu internetowego przedsiębiorcy coraz częściej zastanawiają się czy inwestowanie w gadżety reklamowe ma jeszcze jakikolwiek sens. Opierając się na kilku istotnych czynnikach, postanowiliśmy dokładniej zweryfikować to zagadnienie i podzielić się z Wami swoimi spostrzeżeniami.


Nadruki na upominkach - jakie mają zastosowanie?


Klienci uwielbiają dostawać prezenty. Według nich jest to bardzo bezpośrednia forma nawiązywania relacji, która wzbudza w nich ciepłe i przyjazne skojarzenia na temat przedsiębiorstwa. Akcesoria, w ich opinii, nie muszą być kosztowne. Ważne jest to, aby były estetyczne, profesjonalne i funkcjonalne. Eksperci podkreślają również, że akcesoria promocyjne to nie tylko sposób na przyciągnięcie do siebie klienta, ale również niezawodna metoda w budowaniu swojego wizerunku oraz elementarne działanie identyfikacji wizualnej.



Jakie gadżety najlepiej sprawdzą się dla klientów?


Tak jak zostało już wspomniane, potencjalni odbiorcy doceniają przede wszystkim akcesoria estetyczne oraz funkcjonalne. Ważne jest więc to, aby upominek można było wykorzystywać w codziennych czynnościach. Doskonale sprawdzą się tu kubki, długopisy, kalendarze czy notesy. Polecamy także drukowanie kalendarzy z logo firmy.


Czym warto obdarowywać pracowników?


Również zatrudniany personel powinien zostać doceniony przez pracodawców. Strona internetowa może być skuteczna, ale w żaden sposób nie wynagrodzi nikomu zaangażowania i trud włożony w obowiązki zawodowe. Dla pracowników doskonałym gadżetem reklamowym będą ich własne, spersonalizowane pióra wieczne, porcelanowe filiżanki z logo firmy oraz ich imieniem, własne podkładki pod mysz komputerową czy praktyczne, przenośne nośniki danych.


Gadżety reklamowe mają niebagatelny wpływ na proces budowania relacji, które zarówno na płaszczyźnie pracownik - szef, jak firma - klient, powinny być nienaganne.

Podsumowując. Wszelkie akcesoria służące do promocji firmy mają ponadczasowe wykorzystanie i już na zawsze pozostaną elementarnym działaniem kreowania wizerunku, budowania świadomości marki oraz identyfikacji wizualnej firmy. Inwestycja nadruki i współpracę z drukarnią często jest bardziej intratna, niż kosztowne działania reklamowe prowadzone w sieci internetowej, dlatego z całą pewnością można powiedzieć, że zakup przemyślanych gadżetów to nie strata firmowych pieniędzy, ale szansa na jej prężniejszy rozwój i ugruntowaną pozycję na konkurencyjnym rynku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz