Sympatyczny żółty miś – Kubuś Puchatek – żyje w każdym z nas. Większość ludzi – nieważne, czy dbających o linię czy nie – uwielbia słodkości. Tę słabość do ,,małego co nieco” możesz wykorzystać również w promocji swojej firmy! Po jakie łakocie warto sięgnąć, by wypromować swoją działalność?
Owocne działania
Coś dla osób zatroskanych o zgrabną sylwetkę – szczególnie kobiet. Dietetycy i lekarze straszą nas konsekwencjami objadania się czekoladą czy karmelem, a współczesna kultura promuje zdecydowanie szczupłą budowę ciała. Klasyczne, zawierające wiele kalorii słodycze mogą więc nie być entuzjastycznie przyjęte przez osoby odżywiające się zdrowo. Na szczęście istnieje smaczny i efektowny zamiennik – słodycze wytwarzane z owoców i granoli! Batony figowe lub cukierki na bazie żurawiny nie tylko pomogą potencjalnym klientom zadbać o zdrowie i dobre samopoczucie, ale również przyczynią się do budowania wizerunku nowoczesnej, dbającej o konsumentów firmy.
Tort z marzeń
Pomysł raczej na elegancki wieczór promocyjny (choć oczywiście nie tylko). Od czasu do czasu warto zainwestować w pyszny, pięknie podany tort, składający się z wielu warstw. Obecnie dostępne na rynku cukierniczym torty bywają prawdziwymi dziełami sztuki – ich kolory i kształty mogą zachwycić niemal każdego! Tort w kształcie samochodu lub znanej księżniczki Disney'a doskonale sprawdzi się również podczas spotkania promocyjnego, którego targetem są dzieci. Jeśli planujesz imprezę dla dorosłych, to – w zależności od okoliczności – może podasz do niego kieliszek szampana? Nawet bezalkoholowy napój sprawi, że klienci poczują się luksusowo!
Piernikowe cuda
Wszyscy pamiętamy opowieść o Jasiu i Małgosi, którzy zagubieni w lesie, odnaleźli w końcu piernikową chatkę... W piernikowym cudzie, który zamówisz na promocję swojego przedsiębiorstwa, nie będzie jednak złej czarownicy, a jedynie poezja smaku i ten niezwykły, jedyny w swoim rodzaju, korzenny aromat... Malutkie domki z piernika, zawierające znak rozpoznawczy Twojej firmy, możesz rozdawać przed Świętami – wiele osób zachwyci się, widząc piernikową budowlę na wigilijnym stole.
Słodkie narzędzia lub kosmetyki
Słodkości imitujące przedmioty codziennego użytku są prawdziwym hitem! Wiele osób obdarowuje nimi bliskich z okazji ich świąt – Dnia Matki, Dnia Kobiet czy Dnia Chłopaka. A gdybyś tak... wyręczył kogoś w wybieraniu takiego prezentu? Ciekawym pomysłem jest także nawiązanie kształtem łakoci do profilu firmy – przy prowadzeniu firmy kosmetycznej świetnie sprawdzą się czekoladki-szminki, zaś firma informatyczna na pewno trafi w gusta swoich klientów, oferując im czekoladowe myszki.
Czekolada o smaku raju
Mleczna, gorzka, z rodzynkami – każda czekolada ma swoich fanów. Wręczanie klientom tabliczki czekolady o popularnym, znanym im smaku nie będzie jednak zawierało elementu świeżości i zaskoczenia. Warto połączyć nasze stare upodobania z nowoczesnym podejściem! Dobrze jest wybrać jako reklamowy słodycz czekoladę inspirowaną smakami z odległych krajów – np. o smaku chilli, kardamonu lub mięty z brandy. Decydując się na taki gadżet, przyczyniasz się do budowania wizerunku Twojej firmy jako otwartej na nowości oraz naprawdę światowej.
Firmowe słodkości i cukierki z nadrukiem warto co jakiś czas zmieniać i ulepszać. Cukiernicy oferują nam przecież coraz więcej niezwykłych przysmaków! Nie wahaj się osłódź życie sobie i swoim klientom.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz